Logo

Kontakt

Unikom d.o.o. za komunalno gospodarstvo

headerlocation.svg

Ružina 11a, 31000 Osijek

headermail.svg

unikom@unikom.hr

headertelefon.svg

031 374 212

Informacije

headermail.svg

info@unikom.hr

Profil tvrtke

M.B. 3013421

OIB 07507345484

Trgovački sud u Osijeku - MBS: 030060225

Temeljni kapital

euro.svg

8.495.690,00 EUR

u cijelosti uplaćen

Račun tvrtke

account_balance_wallet.svg

IBAN HR6223600001101861733

Zagrebačka banka d.d.

account_balance_wallet.svg

IBAN HR8123400091100164914

Privredna banka Zagreb d.d.

account_balance_wallet.svg

IBAN HR0925000091102015249

Addiko bank d.d.

banka.svg

IBAN HR6923900011101394344

Hrvatska poštanska banka

Član uprave

Direktor: Igor Pandžić, mag. oec.

Predsjednik Nadzornog odbora: Josip Mihaljević, bacc. ing. el.

Obratite nam se s povjerenjem

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora i reklamacije

Sukladno članku 10. stavku 4. Zakona o zaštiti potrošača ("Narodne novine" br. 19/22 i 59/23) obavještavamo potrošače kako prigovor na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku na sljedeći način:

 

putem pošte na UNIKOM d.o.o. za komunalno gospodarstvo, Ružina 11a, 31000 Osijek,

ili

putem elektroničke pošte na adresu: prigovor@unikom.hr

ili

osobno na urudžbeni zapisnik u uredu direktora, odnosno u knjigu pisanih prigovora/reklamacija na našem naplatno - prodajnom mjestu

ili

putem mobilne aplikacije/portala Moj UNIKOM

 

Molimo Vas da u prigovoru navedete Vaše ime i prezime te adresu stanovanja ili adresu elektroničke pošte za dostavu odgovora. 

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

 

Sukladno članku 27. stavku 1. i 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 19/22 i 59/23) nakon primitka odgovora na pisani prigovor potrošač može podnijeti reklamaciju povjerenstvu za reklamacije potrošača, na jedan od gore opisanih načina.

 

Povjerenstvo za reklamacije potrošača odgovorit će na reklamaciju u pisanom obliku, u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.